lunedì 29 settembre 2008

PRAJITURA CU PRUNE

Azi am facut o prajitura cu prune foarte usor de facut ,insa nu m-am putut abtine sa nu pun o si o fotografie cu stefan,ca prea dulce e.
Pentru prajitura avem nevoie de:
*5 linguri ulei
*5 oua
*250 g zahar
*o cana si jumatate faina de grau (am masurat cu o cana obisnuita de apa)
*o lingurita praf de copt
*prune cam 300-400g-spalate si taiate in doua
*esenta de rom,un praf de sare.
Albusurile se bat spuma cu sarea,apoi se adauga zaharul si se mai bat pana ce acesta se dizolva.Se incorporeaza pe rand ,galbenusurile,uleiul,esenta de rom,praful de copt si la sfarsit faina amestecand usor de jos in sus cu o furculita.Tapetam cu faina o tava dreptunghiulara de aragaz si turnam compozitia in ea.Deasupra asezam prunele cu fata in jos.Dam la cuptorul preincalzit la 200 de grade .Lasam 10 minute,apoi dam focul la 185 de grade si mai lasam 30 de minute.Este gata cand trece testul cu scobitoarea.
Scoatem din cuptor si lasam sa se raceasca putin,apoi pudram cu zahar si taiem prajitura.
Eu am taiat-o bucati mai mari ca sa ramana si prunele intregi.
Este o prajitura usor de facut,iar combinatia de rom cu prune e minunata.






4 commenti:

mihaela ha detto...

stefan s-a facut baiat mare.este un dulce,ma uit mereu cu placere la pozele lui.

il pupam pe obrajori!

si prajitura arata bine,o voi face si eu vineri ca tot e zi libera.

roxana.m. ha detto...

da ,a crescut ca si matei dealtfel.mersi ca ai trecut pe la mine

kris ha detto...

Pai daca tot ai pus poza, il papam si pe el :-))

roxana.m. ha detto...

draga kris am fost si eu pe blogul tau si e foarte interesant,chiar nu-l stiam.te trec in lista.pup