sabato 20 settembre 2008

NEGRESA

Este o reteta foarte usor de facut si foarte buna.
Avem nevoie de :1 cana si jumatate dezahar
3cani faina
5 linguri cacao
1 cana si jumatate de apa
5 linguri ulei
praf de copt 1 plic
sare
o mana stafide mari
2-3 linguri gem de visine
glazura de ciocolata
Am folosit pt masura o cana obisnuita de apa.
Am amestecat intr-un castron mai intai ingredientele solide,apoi am adaugat cele solide si am batut bine.La sfarsit adaugam gemul si stafidele si turnam compozitia intr-o tava unsa cu ulei si tapetata cu faina(eu am pus intr-o tava de tort cu diametrul de 28 cm)si coacem 25-30 min la 200 de grade.E gata dupa ce facem testul cu scobitoarea.Cand e aproape rece scoatem din tava si turnam glazura de ciocolata deasupra(eu am folosit glazura cumparata)

Nessun commento: