venerdì 18 luglio 2008

CHEC CU RICOTTA SI CIOCOLATA






















Reteta este de la ADRIANA-NICOLETA,bineinteles ca eu am luat-o de la Mihaela de pe blog
250g ricotta;
3oua;
200g zahar-eu am pus150 cat a pus si Mihaela si e suficient de dulce;
250g faina;
1plic praf de copt;
fulgi de ciocolata-eu am pus ciocolata rasa pe razatoarea mare;
Se bat albusurile spuma cu zaharul.Se adauga galbenusurile si ricotta amestecand usor si la urma faina si praful de copt.Se pune si ciocolata.
Compozitia se aseaza in tava de chec tapetata cu hartie de copt si se da la cuptor pentru 40 de minute la 185 de grade.Eu ultimile 10 minute am acoperit cu folie de aluminiu ca se rumenea prea tare.Cred ca depinde de cuptorul fiecaruia.
Rece se pudreaza cu zahar sau se pune glazura de ciocolata.
E un altfel de chec pentru mine care nu faceam decat pandispan pana acum.






2 commenti:

mihaela ha detto...

roxana ti-a iesit super checul,si e mai ciocolatos ca al meu in interior :)

si matei este in 12 septembrie,ce coincidenta placuta.sa ne traiasca baietii!!!!ii vom sarbatori deodata.

roxana.m. ha detto...

da,dar cred ca era mai bun cu mai putina ciocolata.
sa ne traiasca baietii.